De 13de week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu De 13de week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu

De 13de week in de USA

Blijf op de hoogte en volg Amber

11 December 2018 | Verenigde Staten, Salem

3 december 2018, mijn 13de week in de USA. Vandaag was ik nog gezellig een dagje in Burlington. Samen met Monique ben ik de ochtend de kinderen naar hun school gaan brengen, echt grappig om die basisscholen hier te zien, veel groter en echt heel anders dan bij ons. Daarna zijn wij gezellig nog even gaan winkelen, lekker door de Marshalls en TJ Maxx gestruind. Echt fantastische winkels maar je de hele dag lekker door heel kan lopen en echt heel hebberig van wordt haha. In de middag ben ik weer richting Salem gegaan en heb ik wat school dingetjes gedaan. Op dinsdag zijn we weer naar stage en heb ik wat mailtjes gestuurd naar wat bedrijven om te kijken of ze een eventuele partnership aan willen gaan, hoop dat ze snel reageren en een afspraak willen maken. Woensdag was het natuurlijk 5 december, een dag die ze hier natuurlijk helemaal niet kennen maar die wij niet aan ons voorbij laten gaan. Na college en sporten zijn we gezellig met zijn 4’en bij mij sinterklaas gaan vieren. Iedereen had een gedicht gemaakt en een grappig cadeautje gekocht voor 10 dollar. Het was een super gezellig avond en hebben enorm gelachen om alle gedichten. Op donderdagochtend ben ik gezellig met Maxime en Joep gaan ontbijten bij een Amerikaanse ontbijt tentje en heb ik verder die dag niet zoveel gedaan. Tot ineens in de avond alle lichten uitvielen en onze hele buurt zonder elektriciteit zat. Samen met mijn kamergenoten hebben we maar allemaal kaarsjes aangedaan en zijn we in de keuken gaan zitten. Gelukkig na 2 uur wachten gingen de lichten weer aan en konden we naar bed toe (anders hadden creatief moeten zijn met al onze spullen in de koelkast). Op vrijdag ben ik naar stage geweest en kwam Maxime gezellig weer. Eind van de middag kwam ook een vriendin van Maxime uit Nederland en zijn we met zijn 5’en uit eten gegaan. Daarna hebben we met ze alle een uber genomen en hebben we een sleepover gehouden in Boston. Op zaterdag en zondag hebben we lekker door Boston gelopen en ben ik zondag avond weer richting Salem gegaan. Aankomende week heb ik wat afspraken staan met verschillende partijen om te kijken wat zij mogelijk kunnen betekenen, ben benieuwd hoe dat zal gaan en hopelijk kunnen we daar wat uithalen.

I will keep you updated!

Dikke kus, Amber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Voor de komende vijf maanden zal ik jullie doormiddel van verhalen en foto's op de hoogte houden van mijn USA avontuur! Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje een beeld krijgen van wat ik daar allemaal ga doe, en er toch stiekem een beetje bij bent. xxx Amber

Actief sinds 03 Sept. 2018
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 6864

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 14 Januari 2019

USA

Landen bezocht: