De 17de week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu De 17de week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu

De 17de week in de USA

Blijf op de hoogte en volg Amber

08 Januari 2019 | Verenigde Staten, Salem

31 december 2018, mijn 17de week in de USA. Vandaag is het oudejaarsdag en zijn we in de ochtend richting Times Square gegaan. We konden door de menigte heen komen en hadden goed uitzicht op de bal. Het enige nadeel was dat we daar stonden om 12:00, en nog 12 uur lang daar moesten staan zonder daar weg te mogen. We zijn daarom de menigte uit gegaan en zijn een rondje gaan lopen in Manhattan. In de avond zijn we weer teruggegaan naar Times Square en hebben we van een iets verder afstand alsnog de bal zien vallen. Een heel gaaf en mooi begin van 2019! Ik wil jullie vanaf hier de beste wensen geven en hoop ik dat iedereen gezond en gelukkig blijft in 2019. Op nieuwjaarsdag zijn we met de Hop on Hop off bus door New York gaan rijden en hebben we wijken zoals Soho, Chelsea en Harlem gezien. Daarna zijn we weer richting Brooklyn gegaan en hebben we daar lekker gegeten. Woensdag was alweer ons laatste dagje in New York en zijn we naar Rockefeller center gegaan en hebben we gewinkeld op fifth avenue. Daarna moesten ons haasten en hebben we net op tijd onze bus teruggehaald naar Boston. Op donderdag ben ik in de ochtend mijn moeder de universiteit laten zien en ben ik daarna naar stage gegaan. Vrijdag was alweer de laatste dag met mijn moeder en hebben we nog even gezellig wat gedronken bij de Starbucks en hebben we de laatste dingen in haar koffer gestopt. Toen zijn we richting de luchthaven gegaan, afscheid was natuurlijk niet leuk maar ik ben alweer over 10 dagen thuis! Het weekend heb ik aan school gezeten om bij te werken van de afgelopen 2 weken. Komende week wordt mijn laatste volgende week hier. Heel raar idee want de tijd is toch wel heel snel gegaan, maar ik ga nu nog deze week genieten hier. De laatste week moet ik nog veel dingen afronden en ga ik gezellig nog wat doen met mijn huisgenoten. Hoe dat allemaal is, laat ik jullie weten in mijn volgende blog!

I will keep you updated!

Dikke kus, Amber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Voor de komende vijf maanden zal ik jullie doormiddel van verhalen en foto's op de hoogte houden van mijn USA avontuur! Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje een beeld krijgen van wat ik daar allemaal ga doe, en er toch stiekem een beetje bij bent. xxx Amber

Actief sinds 03 Sept. 2018
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 6869

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 14 Januari 2019

USA

Landen bezocht: