De 18de week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu De 18de week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu

De 18de week in de USA

Blijf op de hoogte en volg Amber

15 Januari 2019 | Verenigde Staten, Salem

7 januari 2019, mijn 18de week in de USA. Deze week is mijn allerlaatste volgende week hier in de USA. Deze week moest ik veel dingetjes regelen zodat ik volgende week weer richting huis kan. Zo begon het maandag met een meeting met mijn stagebegeleidsters en hebben we gekeken wat er nog moet gebeuren en hoe we dat gaan aanpakken. Verder deze dag aan schoolopdrachten gewerkt en op tijd gaan slapen. Dinsdag vroeg op voor stage en hier hele dag gewerkt aan presentatie voor woensdag en enquête gemaakt voor de ouderen. Op woensdag heb ik voor ouderen een presentatie gegeven om hen te vertellen wat ons evenement inhoudt en waarom het ook heel leuk is voor hen. Daarna de enquête gegeven aan de ouderen en kreeg veel leuke en positieve reacties na afloop. Kortom een geslaagde dag. In de avond kwam Maxime zoals gewoonlijk en zijn we met zijn 4’en uit eten gegaan. Donderdag ben ik samen met Max naar stage geweest en ben ik in de avond alvast begonnen met een beetje inpakken. Op vrijdag ook weer naar stage en vanuit daar ben ik gelijk met de trein doorgegaan naar Coen en Monique in Burlington. Daar heb ik gezellig gegeten en afscheid genomen. Op zaterdag ben ik verder gegaan met inpakken en dat ging toch niet zo makkelijk als gehoopt… En op zondag ben ik naar Maxime en Joep gegaan in Boston en hebben we gesport en lekker gegeten daarna. Ook heb toen afscheid van hen genomen en ben ik weer richting Salem gegaan. Aankomende maandag en dinsdag ben ik nog hier en vlieg ik op dinsdag avond weer naar Nederland. Heb het hier enorm naar mijn zin gehad en tuurlijk vond je dat soms ook niet haha. Maar ben blij dat ik deze ervaring heb meegemaakt en ben blij dat ik dit met jullie kon delen! Bedankt voor het voor het lezen en reageren op al mijn verhalen en dan zie ik jullie snel weer!

Dikke kus, Amber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Voor de komende vijf maanden zal ik jullie doormiddel van verhalen en foto's op de hoogte houden van mijn USA avontuur! Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje een beeld krijgen van wat ik daar allemaal ga doe, en er toch stiekem een beetje bij bent. xxx Amber

Actief sinds 03 Sept. 2018
Verslag gelezen: 566
Totaal aantal bezoekers 6870

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 14 Januari 2019

USA

Landen bezocht: