De 3e week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu De 3e week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu

De 3e week in de USA

Blijf op de hoogte en volg Amber

30 September 2018 | Verenigde Staten, Salem

17 september, 2018 is alweer mijn 3de week in de USA. Deze week stond vooral in het teken van het plannen en uitdenken van ideeën voor het grote evenement in Februari (de Generation Games). Kijken hoe onze ideeën ervoor kunnen gaan zorgen dat deze editie nog beter wordt dan de vorige edities die hebben plaatsgevonden. Daarnaast heb ik mijn sleutel opgehaald van mijn appartement en heb ik al 1 kamergenoot ontmoet. Erg aardig meisje die uit de buurt van Vermont komt, dat ligt wat meer richting de grens met Canada. Maar ook moest ik gaan kijken wat ik allemaal in mijn kamer nodig had en hoe ik het in mijn toch wel iets je kleiner kamertje kon zetten. Daarvoor ben ik naar de Target en Walmart gegaan, de grote ketens hierin Amerika. Ze hebben daar echt van alles, van beddengoed tot kleren en van schoenen tot etenswaren. Daar heb ik gelukkig allemaal leuke spulletje gehaald en kon het inpakken beginnen. Terwijl ik nu de blog schrijf ben ik nog bezig met verhuizen en moet ik alles nog indelen maar zodra dit af is zal ik het eindresultaat zeker met jullie delen. Verder in deze week ben ik op woensdag samen met de andere Nederlandse studenten naar de Red Soxs geweest, een baseball game in Boston. Dit was een mega leuke ervaring, het sfeertje is leuk, iedereen is blij en geniet van de wedstrijd. Na deze wedstrijd zijn we nog verder Boston gaan ontdekken en hebben we gegeten bij de andere studenten in hun appartement. Van het weekend ben ik naar Burlington gegaan, waar de vrienden van mijn ouders wonen en waar ik 2 weken geleden ook mee op pad ben geweest. Ik ben gezellig met hen gaan kijken naar een voetbalwedstrijd en heb bij hen gegeten. En heb ik van hen een stuk Nederlandse kaas gekregen!! Nu zal je denken waarom ben je daar zo blij mee, want het is maar een stuk kaas, maar de kaas hier is toch wel ietsjes anders en niet helemaal mijn smaak. Dus ik kan niet wachten om weer normale kaas te eten haha. En nu vandaag (zondag) heb ik mijn laatste dingen verhuisd en zit ik nu tussen al mijn spullen deze blog te schrijven. Vanavond zal mijn eerste nachtje in mijn nieuwe appartement zijn en zal ik mijn andere huisgenoten als het goed is ontmoeten, dus ik ben benieuwd. Hoe dit allemaal is geweest zal ik jullie allemaal weer vertellen in de volgende blog.

I will keep you updated!

Dikke kus, Amber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Voor de komende vijf maanden zal ik jullie doormiddel van verhalen en foto's op de hoogte houden van mijn USA avontuur! Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje een beeld krijgen van wat ik daar allemaal ga doe, en er toch stiekem een beetje bij bent. xxx Amber

Actief sinds 03 Sept. 2018
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 6875

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 14 Januari 2019

USA

Landen bezocht: