De 4e week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu De 4e week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu

De 4e week in de USA

Blijf op de hoogte en volg Amber

08 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Salem

24 september, 2018 mijn 4e week in de USA. Deze week ben ik ingetrokken in mijn nieuwe appartement. Heb alle spulletjes voor mijn kamer gekocht en kamer ingericht. Ook heb ik al mijn huisgenoten ontmoet, allemaal heel aardig. Denk dat ik een leuke tijd met hen ga hebben, en er staan al wat feestje op de planning en zijn druk bezig met het versieren van het huis in Halloween style. Daarnaast heb ik mijn stagebedrijf op donderdag gelopen met de Halloween parade, de aftrap van de maand oktober in Salem. De hele stad was uitgetrokken voor dit evenement en allemaal verkleed. We zijn in de parade gaan lopen en iedereen was helemaal blij en enthousiast. Niet normaal hoe een klein stadje kan veranderen als de Halloween maand begint, er lopen nu de hele week duizenden toeristen hier rond die helemaal verkleed zijn. Het maakt ze allemaal niet uit, voor hen is de Halloween maand gestart en iedereen mag het weten haha. Op vrijdag ben ik met mijn huisgenoot Kaylie meegegaan naar een huisfeestje en zijn we daarna iets gaan drinken in de stad. Dit was erg leuk en heb veel nieuwe mensen ontmoet, zelfs een Nederlands meisje die au pair is in Swampscott, een plaatsje hier niet zo ver vandaan. Dus daar ga ik als het goed is binnenkort mee afspreken. Verder ben ik nog naar Boston gegaan en heb ik weer leuke en nieuwe plekjes daar gezien. Kortom deze week ging best snel en begin ik me nu steeds meer te settelen in mijn nieuwe huisje en alle nieuwe mensen die ik om mij heen ontmoet.


I will keep you updated!


Dikke kus,

Amber

  • 15 Oktober 2018 - 20:50

    Lorene:

    Hoi lieve Amber. Zo te lezen maak jij genoeg interessante en leuke dingen mee. Fijn hoor. En wat gaat de tijd snel hè? Geniet ervan, want voor je het weet sta jij weer op nederlandsche bodem. Nou Meis, zet hem op en nog heel veel plezier. Hele dikke kus van mij❤️❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Voor de komende vijf maanden zal ik jullie doormiddel van verhalen en foto's op de hoogte houden van mijn USA avontuur! Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje een beeld krijgen van wat ik daar allemaal ga doe, en er toch stiekem een beetje bij bent. xxx Amber

Actief sinds 03 Sept. 2018
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 6873

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 14 Januari 2019

USA

Landen bezocht: