De 5e week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu De 5e week in de USA - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu

De 5e week in de USA

Blijf op de hoogte en volg Amber

15 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Salem

8 oktober 2018, mijn 5e week in de USA. Allereerst was dit de dag dat mijn lieve mama jarig was. Hiervoor had ik de week daarvoor een ballon en kaart laten maken zodat ik er toch vanaf hier een beetje bij was. Vandaag is het in Amerika ook Columbus day, dus iedereen hier heeft vandaag een lekker vrije dag. Ik ben vandaag met studenten uit mijn groepje gaan werken aan een tijdschema en wat er precies van hen verwacht wordt voor het evenement in Februari. Dit was erg leuk om te horen wat hun ideeën waren en wat zij verwachten van het evenement. Op dinsdag ben ik samen met mijn huisgenoot gaan hardlopen en jeetje wat had ik een spierpijn daarna haha. Verder heb ik op woensdag weer college gevolgd en bleef maxime de andere student uit Nederland gezellig bij ons in Salem en ben ik met haar op pad gegaan. Donderdag en vrijdag stonden in het teken van oriëntatie lessen voor de ouderen. Mijn stagebedrijf heeft namelijk in hun nieuwe gebouw ook een sportschool en wij hebben de ouderen uitgelegd hoe alles werkt en we zullen hen daar verder de komende tijd bij gaan begeleiden. Als afsluiting van de week hadden wij een evenement bij ons stagebedrijf, namelijk de Halloween Family Dance. Allemaal kleine kindjes samen met hun ouders helemaal verkleed die zin hadden om een avondje te dansen. Terwijl het bij jullie zaterdag heerlijk weer was, was het bij mij maar koud en regenachtig. Daarom ben ik maar lekker thuisgebleven en heb ik dingen voor school en opdrachten hier gedaan. Ook heb ik mijn vliegticket terug naar Nederland geboekt en zal ik op 16 januari 2019 weer voet zetten op Nederlandse bodem. Duurt nog eventjes, maar dan is het ieder geval al geboekt. En om de week af te sluiten ben ik naar Boston geweest en hebben we eerst even lekker winkels bekeken. Is toch wel heel fijn dat alles hier veel goedkoper is dan thuis! En ben ik al in verschillende kerst winkels geweest, je kan me niet blijer maken. Je zult denken waarom al in Oktober? Maar Amerikanen zijn net zoals mij gek op kerst en dat kan niet vroeg genoeg beginnen. Daarna zijn we lekker in jacuzzi geweest op de 20e verdieping in Fenway Park en zijn we s ’avonds weer vertrokken naar Salem. Deze week ging snel en ondanks dat er niet veel schokkends gebeurt hier, begin je er toch wel een beetje aan te wennen.

I will keep you updated!


Dikke kus, Amber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Voor de komende vijf maanden zal ik jullie doormiddel van verhalen en foto's op de hoogte houden van mijn USA avontuur! Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje een beeld krijgen van wat ik daar allemaal ga doe, en er toch stiekem een beetje bij bent. xxx Amber

Actief sinds 03 Sept. 2018
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 6874

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 14 Januari 2019

USA

Landen bezocht: