De 6e week in de USA. - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu De 6e week in de USA. - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu

De 6e week in de USA.

Blijf op de hoogte en volg Amber

22 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Salem

15 oktober 2018, mijn 6e week in de USA. De week begon zoals gebruikelijk met college waarin we het hebben gehad over sportlandschap in Amerika. Deze lessen zijn leuk om bij te wonen omdat je dan goed de verschillen ziet tussen hier en in Nederland. S ’avonds ben ik met mijn huisgenoot Kaylie en een vriendin van haar uiteten geweest in Beverly. Een klein plaatsje dat 10 minuten vanaf Salem is. Op dinsdag en donderdag ben ik op mijn stage geweest en heb ik de ouderen geholpen in de sportschool. Is leuk om te horen dat de ouderen het zo leuk vinden dat wij hier zijn en ze ons accent geweldig vinden. Woensdag was ik weer gezellig met maxime en zijn we in de avond naar vrienden van haar gegaan op de campus om de baseball game te kijken. Het was leuk om de campus van binnen te zien en te kijken hoe de appartementen eruitzagen. Maar nu ik daar zo geweest ben, ben ik blij dat ik er niet voor gekozen heb. Allereerst is het enorm duur maar ten tweede hebben ze ook bizar veel regels. Zo moet je iedereen die je meeneemt naar je appartement registeren, moeten tassen altijd gecontroleerd worden en is alcohol een no go. Achja, het was een gezellig avondje. Op vrijdag ben ik samen met mijn huisgenoot Ashley op pad gegaan voor Halloween kostuums. Niet normaal hoeveel geld en tijd Amerikanen steken in Halloween. Van jong tot oud wordt helemaal om getoverd tot heks of actie figuur. Voor het weekend stonden er ook leuke dingen op de planning. Zo ben ik samen met mijn andere huisgenoot Nicole naar een museum in Salem geweest en zijn we daarna naar een shopping mall gegaan en zijn we S ‘avonds met Ashley erbij uiteten gegaan. Daarna ben ik nog met Nicole en Frank wat gaan drinken. Op zondag ben ik naar Boston gegaan, een vriend van mij uit Nederland, Jens was net aangekomen in Boston voor zijn werk. Met hem ben ik gezellig door Boston gaan lopen en hebben we wat gegeten. Hij blijft gezellig aankomende week ook nog hier, en gaan we naar een ijshockeywedstrijd. Maar goed dat is pas aankomende week! Kortom een leuke en toch voor mij doen een drukke week hier.

I will keep you updated!
Dikke kus, Amber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Voor de komende vijf maanden zal ik jullie doormiddel van verhalen en foto's op de hoogte houden van mijn USA avontuur! Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje een beeld krijgen van wat ik daar allemaal ga doe, en er toch stiekem een beetje bij bent. xxx Amber

Actief sinds 03 Sept. 2018
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 6877

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 14 Januari 2019

USA

Landen bezocht: