De 7e week in de USA. - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu De 7e week in de USA. - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu

De 7e week in de USA.

Blijf op de hoogte en volg Amber

29 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Salem

22 oktober 2018, mijn 7e week in de USA. De week begon zoals gebruikelijk met college. Daarna heb ik gewerkt aan school. Die dag zag ik al mijn foto’s van de afgelopen weken en zag ik hoe toffe tijd ik tot nu toe hier heb. Ik had een momentje dat ik toch wel trots ben dat ik deze stap genomen heb en dat het ook wel veel dingen leuke dingen brengt. Verder heb ik deze week gewerkt aan mijn onderzoek voor school en heb ik voor mijn stagebedrijf gewerkt in de sportschool. Op donderdag na mijn stage ben ik naar Boston gegaan en ben ik samen met Jens naar een ijshockeywedstrijd geweest van de Bruins. Dit was een hele toffe ervaring om mee te maken en leuk om te zien. Ik ben in Boston gebleven die avond en ben op vrijdag nog gezellig met Jens gaan ontbijten en heb ik afscheid van hem genomen want hij ging die avond weer naar huis. Daarna ben ik gelijk doorgegaan naar de airport, want mijn vader en Helga kwamen aan. Dit was super om hen weer te zien na al die weken, maar ook wel weer raar omdat je al die weken alleen bent geweest en ze er dan ineens zijn. Samen met hen zijn we met een watertaxi naar ons hotel gegaan. Heel gaaf omdat we een heel mooi uitzicht hadden op de skyline van Boston. We hebben onze spullen in het hotel gezet en zijn gezellig een rondje gaan lopen door Boston en hebben daarna met zijn 3’en gegeten in de haven. Zaterdag zijn wij door regen en wind door Boston gaan lopen, we waren helemaal doorweekt en onze paraplus hebben het helaas niet overleeft. We zijn naar Beacon Hill, Public Garden en de Macy’s geweest. Het leuke is dat ondanks ik deze plekken al had gezien in mijn eentje, je toch omdat je nu met zijn 3’en bent meer ziet en het leuker is omdat je het met andere kan delen. Zondag was het gelukkig beter weer en zijn we na een lekker ontbijt op de fiets naar het Fenway park gegaan. Dit was een mooie route om te fietsen en kan je in een kortere tijd meer zien. Daarna zijn we naar het station gegaan en heb ik de trein teruggenomen naar Salem omdat ik dingen moest doen voor mijn stage. Mijn vader en Helga zie ik gelukkig weer woensdag en dan gaan we op reis richting Canada. Maar dat is allemaal volgende week!

I will keep you updated!

Dikke kus, Amber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Voor de komende vijf maanden zal ik jullie doormiddel van verhalen en foto's op de hoogte houden van mijn USA avontuur! Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje een beeld krijgen van wat ik daar allemaal ga doe, en er toch stiekem een beetje bij bent. xxx Amber

Actief sinds 03 Sept. 2018
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 6880

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 14 Januari 2019

USA

Landen bezocht: