De 8e week in de USA. - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu De 8e week in de USA. - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu

De 8e week in de USA.

Blijf op de hoogte en volg Amber

08 November 2018 | Verenigde Staten, Salem

29 oktober 2018, mijn 8e week in de USA. De week begon zoals gebruikelijk dus daar val ik jullie verder niet mee lastig. Op woensdag kwamen mijn vader en Helga naar Salem toe. Ik kon ze na al deze weken eindelijk laten zien waar ik woon, hoe de universiteit eruitziet en het stadje zelf. Het stadje was die dag een gekkenhuis want het was Halloween. Nadat ik alles had laten zien en we langs alle heksen en vampiers waren gelopen zijn we richting Gloucester en Rockport gegaan. We hebben daar gezellig rondgelopen en wat gegeten en zijn uiteindelijk in Andover iets noordelijker gaan slapen. De volgende ochtend zijn we op tijd vertrokken richting North Conway. De plaats is in New Hampshire en ligt in het mooie natuurgebied de “White Mountains”. We zaten in een heel mooi hotel midden in de bergen en konden vanuit onze hotelkamer de witte topjes van de bergen zien. We zijn die middag nog een stuk gaan wandelen en hebben mooie watervallen en meren gezien. Ook hebben een hert voorbij zien rennen en heb ik eindelijk Knabbel of Babbel gezien! Op donderdag zijn we naar een grote outlet geweest en hebben we hele leuke dingen gekocht en ben ik enorm verwend! Ook zijn we naar een hele grote kerstwinkel geweest, ik kon me gelukkig natuurlijk niet op! Hele leuke en schattige kerstspulletjes gekocht zodat ik mijn kamer in kerstsfeer kan brengen. Op zaterdag zijn we laatste kilometers gaan rijden richting Montreal, Canada. We blijven hier tot dinsdag dus we kunnen de hele stad goed gaan bekijken en het grappig om te zien dat het hier toch weer heel anders is dan in Amerika. Wat ik maandag en dinsdag ga doen in Canada vertel ik jullie in de blog van volgende week!

I will keep you updated!

Dikke kus, Amber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Voor de komende vijf maanden zal ik jullie doormiddel van verhalen en foto's op de hoogte houden van mijn USA avontuur! Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje een beeld krijgen van wat ik daar allemaal ga doe, en er toch stiekem een beetje bij bent. xxx Amber

Actief sinds 03 Sept. 2018
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 6872

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 14 Januari 2019

USA

Landen bezocht: