De 9e week in de USA. - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu De 9e week in de USA. - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu

De 9e week in de USA.

Blijf op de hoogte en volg Amber

12 November 2018 | Verenigde Staten, Salem

5 november 2018, mijn 9e week in de USA. De week begon anders dan gewoonlijk want ik was nog in Montreal, Canada. Vandaag zijn we eerst een stuk gaan wandelen de bergen in om te kijken bij een mooi chalet. Daarna mijn we naar de Notre dame hier in Montreal geweest en hebben gezellig downtown gelucht. Ook hadden wij begrepen dat er onder de winkelstraat nog een ondergronds winkelcentrum was. We hebben de hele middag lekker winkeltjes gekeken en s ’avonds gezellig gegeten. Op dinsdag hebben we al onze spullen weer gepakt en gingen we weer terug richting Amerika. Dit was toch wel een lange rit van 6 uurtjes dus we zijn nog wat gaan eten met zijn 3’en en toen ben ik weer teruggegaan naar mijn kamer in Salem. Op woensdag ben ik weer naar stage gegaan en heb ik voor mijn schoolopdracht een enquête gehouden onder de ouderen. Door deze lieve mensen heb ik een goed beeld wat het probleem is en kan ik daarmee aan de slag. Verder heb ik college gevolgd en ben ik met mijn groepje studenten aan de slag gegaan. In de avond ben ik gezellig met Maxime erbij met zijn 4tjes gaan eten. Daarna heb ik met Frank en Maxime nog wat gedronken en mochten de volgende ochtend weer fris en fruitig op voor stage… Op vrijdag ben ik na mijn stage met mijn vader en helga naar Harvard geweest. Was er al een keertje na toe geweest, maar het blijft echt een hele mooie universiteit. Als ik dan ooit nog keertje terugga naar Amerika om te studeren, stuur me dan daar maar heen haha. Daarvoor heb ik ook nog een heel leuk gesprek gehad met een ondernemer die hier in Salem werkt en eventueel iets kan betekenen voor ons evenement in Februari. Bleek deze ondernemer uiteindelijk Nederlands te zijn en heb ik gezellig het hele gesprek in het Nederlands voortgezet. In de avond zijn we naar de Nederlandse vrienden geweest in Burlington en hebben we daar gegeten. Ik ben in Boston blijven slapen en na een heerlijk ontbijt op zaterdagochtend was daar dan toch het moment van afscheid nemen. Het was een lastig moment omdat iets vertrouwd van thuis weer weggaat. Je bent na 2,5 week gewend dat ze er zijn en dan is het raar als ze weer weg gaan. Gelukkig gaat de tijd snel en voor ik het weet zie ik ze over een aantal weken weer op Schiphol. Maar nu ga ik de komende weken vooral nog genieten en kijken wat dit avontuur me verder nog gaat brengen!

I will keep you updated!

Dikke kus, Amber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Voor de komende vijf maanden zal ik jullie doormiddel van verhalen en foto's op de hoogte houden van mijn USA avontuur! Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje een beeld krijgen van wat ik daar allemaal ga doe, en er toch stiekem een beetje bij bent. xxx Amber

Actief sinds 03 Sept. 2018
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 6865

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 14 Januari 2019

USA

Landen bezocht: