De 10de week in de USA. - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu De 10de week in de USA. - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Amber Berg - WaarBenJij.nu

De 10de week in de USA.

Blijf op de hoogte en volg Amber

19 November 2018 | Verenigde Staten, Salem

12 november 2018, mijn 10de week in de USA. Maandag zou zoals gebruikelijk beginnen met college, maar toen ik op de universiteit aan kwam was alles dicht. Bleek het weer een nationale feestdag te zijn en hadden we weer vrij. Die dag ben ik daarom maar aan school gaan werken en heb ik lekker een kerstfilm gekeken. Op dinsdag ben ik weer naar stage geweest en heb ik met wat ouderen gepraat en zij kwamen met leuke ideeën voor het evenement (Generation Games). Daarna heb ik nog gebeld met mijn begeleidster in Nederland en mijn opdrachten en verbeterpunten doorgesproken. Op woensdag ben ik naar college geweest en hebben we met onze professor de stappen en opdrachten door gelopen voor de komende weken. Verder zijn we met zijn 4’en gaan sporten en daarna gezellig iets gaan eten in Salem. Op donderdag had ik een vrij dag omdat Maxime mijn uren in de sportschool had overgenomen en ben ik samen met mijn oude huisgenoot wat gaan drinken. In de avond ben ik met mijn huidige huisgenoot naar een super grote winkel geweest waar ze echt van alles verkochten en zijn we daarna wat gaan eten. Vrijdag ben ik in de ochtend weer naar stage geweest en ben ik in de avond met mijn oude huisgenoot naar een shopping mall gegaan en hebben we daar in de buurt wat gedronken. In het weekend ben ik naar Boston gegaan en heb ik in de avond samen met Frank gekeken bij Joep zijn zaalhockey wedstrijden. In ben in Boston gebleven en ben de volgende dag lekker alleen op pad gegaan en heb ik wat gewinkeld. Aankomende week wordt weer een leuke week met onder andere Thanksgiving en Black Friday. Ben benieuwd hoe Thanksgiving zal zijn en of het echt zo is als iedereen altijd zegt. Maar dit zal ik jullie allemaal vertellen in mijn volgende blog!

I will keep you updated!

Dikke kus, Amber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Welkom op mijn profiel! Voor de komende vijf maanden zal ik jullie doormiddel van verhalen en foto's op de hoogte houden van mijn USA avontuur! Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje een beeld krijgen van wat ik daar allemaal ga doe, en er toch stiekem een beetje bij bent. xxx Amber

Actief sinds 03 Sept. 2018
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 6872

Voorgaande reizen:

05 September 2018 - 14 Januari 2019

USA

Landen bezocht: